loading...
كانون عاشقان واقعي
سيمين بازدید : 541 پنجشنبه 24 فروردین 1391 نظرات (13)

سلام دوستای گلم خوبید؟! می خوام یه سوالی ازتون بکنم حتما جوابمو بدید.....

 

آیا تا به حال عاشق شدید؟؟؟؟؟

عشق را در یک کلمه یا جمله تعریف کنید!!!!!!!!

 

 

منتظر جوابهای دوستای گلم هستم

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط معین در تاریخ 1348/10/11 و 7:25 دقیقه ارسال شده است

سلام دوست من
اپم ومنتظر حضورت و نظرات زیبات
منتظرم ...

موفق باشی

این نظر توسط معین در تاریخ 1348/10/11 و 19:43 دقیقه ارسال شده است

سلام سیمین جان
ممنون که به من سر زدی
وبلاگ تو هم بیار زیباست و مطالب متنوع و با محتوایی داره تبریک میگم
من تو رو لینک کردم تو هم من رو با اسم (دلنوشته های من ) لینک کن

موفق باشی

این نظر توسط حامد در تاریخ 1348/10/11 و 20:33 دقیقه ارسال شده است

سلام سیمین جان خوبی؟ممنون که لینکم کردی..بازم خوشحال مشم بهم سر بزنیی..فعلا بای بایی

این نظر توسط حامد در تاریخ 1348/10/11 و 13:10 دقیقه ارسال شده است

سلام سیمین خانوم مر30شماخوبین؟وبلاگت خیلی خوبه..راستی اره دوس دارم لینک کن..بازم بهم سربزن خوشحال میشم..فعلا بااااای

این نظر توسط دنیای این روزای من در تاریخ 1348/10/11 و 9:43 دقیقه ارسال شده است

به قول مادربزرگم كه ميگفت جوون هم جووناي قديم...
حالا منم ميگم:
عشق هم عشقاي قديمشکلکشکلک

این نظر توسط ALI در تاریخ 1348/10/11 و 16:24 دقیقه ارسال شده است

عشق همانند عینک سبزی است که فردا با آن کاه رو یونجه میبیند...شکلکشکلکشکلک

این نظر توسط zahra b در تاریخ 1348/10/11 و 19:57 دقیقه ارسال شده است

عشق فراتر از گفتنیهاودیدنیهاهست...عشق رابایددرک کرد....عشقونمیشه نمیشه توصیف کرد...من هرتوصیف ازعشق رونقض میکنم.شکلک

این نظر توسط zakiyeh در تاریخ 1348/10/11 و 23:27 دقیقه ارسال شده است

سلام اجی جان...جواب اولی رونمیدم چون عاشق این دوروزمونه پیدانیست وکسی نمیتونه خودشوعاشق معرفی کنه...ولی عشق مث سراب میمونه دورکه نگاه میکنی هست ولی وقتی نزدیک میشی بهش هیچی نیست..پس بهتره به کسی دل نبندیم چون کسی که ادعای عاشقی داره کسی نیست که به شوق دوست داشتن تواومده باشی کسیه که اول ازهمه به خاطرخودشودلش ادعای عاشقی کرده.شکلکشکلکشکلک

این نظر توسط hossein در تاریخ 1348/10/11 و 12:30 دقیقه ارسال شده است

عشق یعنی دوست داشتن
عشق یعنی پاکی
البته باید دوطرفه باشه
و اول پسرا رو فعال میکنه
ایشالا که همه عاشقا به هم برسن
ایشااااااااااااااااااااااالا
شکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک

این نظر توسط سحر در تاریخ 1348/10/11 و 16:00 دقیقه ارسال شده است

به نظر من عشق یک احساس پاک هست از طرف دو نفر که بدون نیاز بهم همدیگه را تا حد جنون دوست دارند. که این بی منتی باعث کشش دو طرف بهم میشه..
اگه پیدا بشهشکلک


کد امنیتی رفرش
1 2 صفحه بعد
درباره ما
سلام سیمین هستم خوشحالم بهم سر زدی نظر یادت نره لطفا
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 145
  • کل نظرات : 199
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 6
  • آی پی امروز : 13
  • آی پی دیروز : 12
  • بازدید امروز : 46
  • باردید دیروز : 13
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 187
  • بازدید ماه : 389
  • بازدید سال : 2,008
  • بازدید کلی : 41,233