loading...
كانون عاشقان واقعي
سيمين بازدید : 406 چهارشنبه 16 آذر 1390 نظرات (2)

 

اگه چشمات مشكی یا عسلی دوست دارم اگه موی تو كوتاست یا كه بلند دوست دارم اگه چون دوستم داری میخوای اذیتم كنی هر چقدر می خوای اذیتم بكن دوست دارم وقتی با برق چشات چشماموادب میكنی دو تا چشم من می خوان بهت بگن دوست دارم وقتی كه دستم ومی گیری ونازش میكنی تو دلم داد میزنم هزار دفعه دوست دارم وقتی كه نگام به نیمرخت عمود این لبام دوتاشون میخوان درگوشت بگن دوست دارم اگه آرزوی ناز دوستم داری فقط یه بار درگوشم حالا نه بعدا"بگو دوست دارم

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط به تو چه من کیم؟!!!!... در تاریخ 1348/10/11 و 22:20 دقیقه ارسال شده است

شکلک
با اجازه کپی ش کردم البته به اسم شما


کد امنیتی رفرش
درباره ما
سلام سیمین هستم خوشحالم بهم سر زدی نظر یادت نره لطفا
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 145
  • کل نظرات : 199
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 6
  • آی پی امروز : 7
  • آی پی دیروز : 12
  • بازدید امروز : 25
  • باردید دیروز : 13
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 166
  • بازدید ماه : 368
  • بازدید سال : 1,987
  • بازدید کلی : 41,212